Powiększanie ust kwasem hialuronowym - tak czy nie?

środa, 8 marca 2017

in


Dzisiaj przychodzę do Was z tematem jakiego jeszcze na blogu nie było, jestem również kobietą i tematy urodowe nie są mi obce. 
Jak każda z kobiet mam swoje kompleksy i te duże i małe. Jednym z nich były zawsze usta, może nigdy nie były jakieś malutkie, ale za to płaskie a bardzo podobał mi się efekt pełnych ust.
 Temat powiększania ust wciąż jest tematem tabu i kojarzy się bardzo źle jednak coraz więcej kobiet zaczęło usta powiększać - u jednych wygląda to pięknie i świeżo a u innych efekt bywa bardzo przerysowany przez co powstało wiele stereotypów twierdzących, że powiększanie ust jest  kiczem, wygląda źle a kobiety decydujące się na taki zabieg nazywa się czasem bardzo brzydko... 

Co skłoniło mnie do zabiegu?

Po kuracji silnym antybiotykiem, która trwała pół roku stan moich ust bardzo się pogorszył, były one suche, spierzchnięte i straciły dużo koloru a linie zaczęły się zacierać... Ubolewałam nad tym bardzo, czas mijał a one nie wracały do swojego wyglądu z przed leczenia,  głównie dlatego postanowiłam poddać się zabiegowi powiększania i nawilżania ust kwasem hialuronowym w gabinecie  z którego korzystały moje znajome i bardzo sobie chwaliły. 
Ja wybrałam kwas firmy STYLAGE, który w swoim składzie zawiera także znieczulenie a sam produkt daje piękny efekt nawilżenia.
Cały zabieg trwa 20-30 minut, w którym jest czas na nałożenie kremu znieczulającego ( 10 minut ) samo kłucie to kilka chwil i przyznam szczerze, że więcej czułam strachu przed zabiegiem niż samego bólu. 
U mnie po godzinie od zabiegu z ust zeszło opuchnięcie, zostały jedynie dwa malutkie siniaki po których nie było śladu już następnego dnia. 
Ilość preparatu jaka została u mnie wykorzystana to 1 ml przez co efekt jest naprawdę delikatny i przede wszystkim naturalny. 
Tak mogę użyć tego słowa ponieważ nikt z mojego otoczenia nawet tego nie zauważył gdyby nie fakt, że sama o tym ich informowałam
Nie żałuję, że zdecydowałam się na taką zmianę, ponieważ teraz czuje się zdecydowanie lepiej sama ze sobą. 
Moje zdanie na temat wszelkich poprawek jest jedno - jeśli czuje się ze sobą źle i mam okazję to zmienić to dlaczego nie? 
Jeśli wszystko robimy z wyczuciem to nie zrobimy sobie krzywdy. Warto również wybrać się do salonu, który znamy i widzieliśmy efekt zabiegu na swoich znajomych.


Ja swój zabieg wykonałam w Powiększanie Ust Kwasem Hialuronowym Elwira Lisiewicz i szczerzę mogę polecić - szczera i bardzo ciepła kobieta, która potrafi doradzić i co najważniejsze zna się na rzeczy <3 
Pani Elwira przyjmuję w :
- Sokołowie Podlaskim 
- Nowym Dworze Mazowieckim 
- Warszawie 

Jeśli wciąż zastanawiasz się nad powiększaniem ust, wybierz się na konsultację - to nic nie kosztuje a być może pozwoli Ci podjąć właściwą decyzję

Więcej informacji znajdziecie 
na facebooku
---> klikając tutaj


,










3 komentarze :

  1. A masz gdzieś zdjęcia przed i po?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też długo się zastanawiałam nad tym zabiegiem. Przewertowałam chyba wszystkie strony www żeby znaleźć idealnego specjalistę i w końcu sie zdecydowałam. I musze przyznać, że jestem mega zadowolona. Moa górna warga nigdy nie byłą widoczna a teraz moje usta wyglądają ppięknie ale dalej bardz natursalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać Tobie racje.Wiele proponowanych kursów jest prowadzone przez niekompetentne osoby ! Jest to po prostu śmieszne. Płacisz dużo pieniędzy za nic.Sama się o tym przekonałam.Jestem początkującą kosmetyczką i szukałam naprawdę fajnego szkolenia ,które nauczy mnie podstaw modelowana ust kwasem hialuronowym.Na moim pierwszym szkoleniu nie miałam "na czym" szkolić swoich umiejętności,żenada.Koleżanka pokazała mi fajną stronę gdzie można wykupić uwaga SZKOLENIE INDYWIDUALNE !!!!
    szkolenia wypełniacze
    Fajne jest to,że są różne stopnie zaawansowania.
    Indywidualne podejście to kolejny plus Wykupiłam i z całego serca polecam

    OdpowiedzUsuń