5 zasad dzięki którym łatwiej pójdzie Ci z odchudzaniem!

niedziela, 7 maja 2017

in



Dieta i odchudzenie to wcale nie jest taka prosta sprawa jakby się wydawało  i z własnego doświadczenia wiem, że będąc na diecie trzeba trzymać się kilku zasad by nie stracić tego co osiągnęliśmy  przez chwilę przyjemności, która czasami zmienia się w tygodnie a nawet miesiące! Wiele razy podchodziłam do odchudzania i znam ten temat doskonale, ale z czasem zrozumiałam czego muszę się trzymać  by nie zejść z wyznaczonej drogi. z czasem się przyzwyczaiłam i to zaczęło przynosić założone rezultaty :)


  • PO PIERWSZE 
Wyrzucamy z domu wszelkie pokusy i nie kupujemy nowych, wszystkie słodycze oddajemy rodzinie czy znajomym, nie trzymamy na gorszy dzień, bo prędzej czy później niekontrolowanie trafią do naszego żołądka 

  • PO DRUGIE
Staramy się zawsze mieć w domu świeże owoce, warzywa, jajka, pełnoziarniste pieczywo czy zwyczajnie coś co lubimy by mieć je pod ręką na wypadek nagłego i niekontrolowanego głodu. Zawsze lepiej wybrać nawet na dodatkowy posiłek coś co będzie zdrowe i pełnowartościowe niż szybką i niekoniecznie zdrową przekąskę, zazwyczaj kiedy dopada nas głód nie chce nam się iść do sklepu a nawet jeśli idziemy... wybieramy coś czego nie powinniśmy - przerabiałam to.

  • PO TRZECIE
Woda i zdrowe herbaty w zasięgu ręki to podstawa! Czasami nie potrafimy odróżnić pragnienia od głodu i z nudów sięgamy po jedzenie, wystarczy przyzwyczaić się do picia minimum 1,5 - 2 l płynów dziennie i zobaczycie jak szybko Wasz głód się zmniejszy 

  • PO CZWARTE
Zasada jednego cheat day w tygodniu. To akurat najprzyjemniejszy punkt całej walki z kilogramami, ale niezwykle dla mnie  istotny. Dopiero kiedy wprowadziłam co sobotnie cheat'owanie potrafiłam w tygodniu bez żadnego żalu odmawiać sobie przyjemności, bo wiedziałam, że nie odmawiam sobie ich na wieki i jeśli mam  na coś baaardzo ochotę to zjem to w sobotę, ale... to ma być jeden dzień w tygodniu a następnego dnia na rozgrzeszenie wybieramy się na dobry trening a nie przeciągamy jeden wolny dzień do kilku, albo i jeszcze więcej hihi :)

  • PO PIĄTE 
Kontrolujemy sami siebie - tak by zawsze mieć prawdziwy obraz tego co faktycznie robimy. Więcej na ten temat znajdziecie na moim kanale yt, na którym znajdziecie film dedykowany motywacji - dowiecie się tam o sposobie dzięki któremu nie osiągnęłabym swojego sukcesu, czyli - 13kg!

link do filmu 

Zachęcam również do obserwowania i subskrybowania! Już niedługo niespodzianka... bądźcie czujni :)





Zdjęcia wykonała moja ulubiona i prze zdolna  Bieńkowska Magdalena - Fotografia <3 



2 komentarze :