Granatowy kombinezon - wygodna opcja na każdą okazję!

środa, 17 maja 2017

in

W zeszłą niedziele razem z moją rodzinką byliśmy uroczystości  I Komunii Świętej u naszej ulubienicy Amelii.
 To święto na którym trzeba wyglądać elegancko a że każda okazja jest dobra do kupna czegoś nowego - postanowiłam wybrać się na zakupy. Chciałam kupić coś co nie będzie tylko strojem "na jeden raz" i przyda mi się wielokrotnie.
 Przyznam szczerze, że nie przepadam za eleganckimi strojami... Uwielbiam wygodne i w miarę jednolite stroje, bez zbędnych dodatków i wzorów.
 Dlatego mój wybór padł na... KOMBINEZON!
 I jak się okazało - był to strzał w 10!
 Ten,który wybrałam jest z bawełny, w kolorze granatowym a więc pasuje zarówno do szpilek jak i wygodnych butów na płaskiej podeszwie. Możemy go założyć na wszelkie okazje jak i użytkować na co dzień, przede wszystkim jest bardzo wygodny a dla mnie to podstawa.
 Ja jestem w nim zakochana i coś czuję, że będzie to mój ulubiony strój w tym sezonie! 

Jestem bardzo ciekawa co Wy lubicie i wybieracie na takie okazje? Dajcie znać w komentarzu :)



Kombinezon : TROLL
okulary : H&M


Zdjęcia wykonała zdolna i przesympatyczna Aleksandra Skoczeń <3 
Zapoznajcie się z jej zdjęciami - od teraz często będą gościć na moim blogu!








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz