Schudłam i spełniłam swoje marzenie!

piątek, 29 września 2017

in


Dzisiaj wpis trochę nietypowy, ale blog to też w jakimś stopniu mój pamiętnik. Kiedyś dostałam wiadomość, że brakuje Wam wpisów ze starego bloga, takich totalnie od serca i muszę przyznać szczerze, że... nie tylko Wam ich brakuje. Mi również. Uwielbiam ten stan, kiedy mogę przelać tutaj to co czuje i się tym podzielić. Teraz będzie tu też taki kącik jak na starym blogu, gdzie będziecie mogli zobaczyć i poznać zdecydowanie inną Paulę. 

Przejdę więc do tematu. 
W zasadzie od zawsze, gdzieś z tyłu głowy marzyłam o zmysłowej i kobiecej sesji zdjęciowej. Chyba każda z nas chciałaby czuć się pięknie i mieć chociaż jedno zdjęcie na którym mogłaby się poczuć jak modelka. Zaczynając dietę i walkę o siebie - obiecałam sobie, że gdy tylko stwierdzę, że czuję się ze sobą super to na taką sesje się zdecyduje i swoją walkę i jej efekty uwiecznię właśnie na fotografiach. 
Czas leci a dieta i siłownia dają coraz to lepsze efekty, nadeszła ta chwila w której stwierdziłam, że już nie wstydzę się siebie. Lubię swoje ciało i to najlepszy czas na spełnienie swojego marzenia. Zrobiłam to a efektami zdecydowałam podzielić się z Wami. 
Nie tylko po to by się pochwalić, choć dumna jestem z tego jak zmienił się mój wygląd, ale też po to by może obudzić małą iskierkę nadziei w kimś kto w siebie nie wierzy tak samo jak nie wierzyłam w siebie kiedyś ja. 
Każda z nas jest piękna i wyjątkowa. 
Każda, ale to trzeba poczuć... a żebyśmy były to w stanie poczuć musimy robić COŚ dla siebie. Nie zawsze jest to dieta, czasami w ten sposób działa również zmiana otoczenia. Złoty środek mamy w sercu. 
Zaakceptuj i pokochaj siebie, to najważniejsze a później zacznij robić coś co Cię uszczęśliwia... a rozkwitniesz.





ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ!








Zdjęcia wykonała Bieńkowska Magdalena - Fotografia
Dziękuję kochana moja, potrafisz wydobyć z kobiety na zdjęciach to co najlepsze, jedno marzenie z listy odhaczone! <3 ... a Wam kobietki serdecznie polecam wizytę u tej zdolniachy, wyjdziecie uśmiechnięte i to jest pewne! 


2 komentarze :

  1. Piękne, zmysłowe zdjęcia. Jesteś naprawdę piękna :) i gratuluje sukcesu!

    OdpowiedzUsuń