Czerń plus jeans - zestaw idealny

poniedziałek, 9 października 2017

in



Kocham czerń i jest to miłość tak wielka... jak ta do jedzenia - czyli bezwarunkowa i dozgonna!
Czerń, szczególnie w połączeniu z jeansem to od zawsze mój faworyt 
Ramoneska, wyższe buty i jeansowe spodnie a wszystko to dopełnione małą  torebką Ariella, która urzekła mnie swoją prostotą! Pierwsza tak mała torebka w mojej kolekcji, ale na pewno nie ostatnia, polubiłyśmy się bardzo. 
W takim właśnie zestawie czuje się świetnie
 Jest wygodny i  pasujący na wiele okazji, prawda? 
Lubicie prostotę? bo ja bardzo.

















Torebka : Ariella
Kurtka : Sinsay
Bluzka : Newyorker
Spodnie : Cropp
Buty : Deichmann






________________________________________________

2 - stopniowy detoks wraz z kubeczkiem wygrywa Pani Ania Latek
Serdecznie gratuluję i czekam na adres do wysyłki!
* jeśli go nie dostanę w przeciągu 3 dni - zwycięzce losuje jeszcze raz 


Wszystkim bardzo dziękuje za udział i zapraszam do obserwowania mojego facebooka
Na dniach pojawi się kolejny konkurs - tym razem z trzema nagrodami!

6 komentarzy :