O mnie słów kilka...

poniedziałek, 9 października 2017

in



Cześć! 



Nazywam się Paulina, ale znajomi i przyjaciele 
mówią do mnie Paula :)

Jeszcze nie tak dawno cicha i skryta osoba z wielkimi marzeniami, która postanowiła przewrócić swoje życie do góry nogami. Paula - Super babka to prywatnie szczęśliwa żona i mama. Dziewczyna, która po zrzuceniu kilkunastu kilogramów poznała siebie na nowo i zakochała się w swoim nowym stylu życia, Jest zwykłą kobietą - kocha jeść i gotować, stroić się przed lustrem i nie znosi stania w miejscu. 


Pisanie jest moją pasją od zawsze, wcześniej były to pamiętniki i wiersze - dziś spełniam się blogując i tworząc mój kanał YT

Blog ten powstał z miłości do... jedzenia!
Zaczynałam jako "Paula gotuje - cooking blog" i jeśli jesteś ze mną od początku to na pewno wiesz, że nie zawsze było tutaj tak zdrowo, ale wraz ze zmianami w moim życiu, zaszły też zmiany na blogu i z biegiem czasu postanowiłam też stworzyć własny kanał na Youtube.
Aktualnie blog i kanał  przepełniłam miłością do zdrowego stylu życia, znajdziesz u mnie wiele postów i filmów opisujących moją przemianę, poznasz moje zdanie na wiele tematów. Pokażę Ci i opiszę wszystko to o czym przekonałam się pokonując drogę do nowej siebie.
 Wiesz już, że kocham gotować więc spodziewaj się mnóstwa przepisów. Przeważnie tych lekkich i zdrowych, ale równie pysznych!
Jestem też kobietą a więc tematy urodowe nie są mi obce, Na blogu w zakładce MODA I URODA pokażę Ci moje ulubione kosmetyki i zaskoczę niejedną stylizacją a na yt zobaczysz jak szykuję się do wyjścia.  
Zapraszam, rozejrzyj się i rozgość - pokażę Ci kawałek mojego świata. 
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz