Powiększanie ust kwasem hialuronowym krok po kroku

niedziela, 22 października 2017

in

Powiększanie ust to wciąż jakby nie było temat tabu - moje zdanie możecie poznać w poprzednim wpisie klikając TUTAJ. Dodając poprzedni tekst w tym temacie nie spodziewałam się aż tak dużego zainteresowania, dlatego teraz kiedy jestem już w tym temacie nieco bardziej doświadczona a zabieg ten wykonuję regularnie - chcę nieco przybliżyć Wam i pokazać jak to wszystko wygląda z bliska. Być może pomogę dokonać wyboru osobie, która wciąż waha się z decyzją.  Krok po kroku opiszę Wam jak wygląda powiększanie ust  kwasem hialuronowym.
 Zaczynamy! :)



1. Pierwszy krok od którego zawsze zaczyna się tego typu zabieg to  dokładne zmycie makijażu i dezynfekcja okolic ust. 

2. Następnie miejsce poddawane iniekcji jest znieczulane. W moim przypadku został użyty krem Swiss medical z lidocainą 9,5%, który na ustach trzymamy około 10-15 minut.

3. Po upływie tego czasu znieczulenie zostaje zmyte i przechodzimy do powiększania. Ilość nakłuć zależna jest od ilości podawanego kwasu oraz efektu jaki chcemy osiągnąć. Samo powiększanie trwa kilka minut i nie jest bolesne. Jedyny moment i miejsce w którym możemy odczuć dyskomfort to konturowanie łuku Kupidyna. 

4. Po zakończeniu zabiegu wykonywany jest masaż  w celu wymodelowania i wypełnienia ust oraz równomiernego rozmieszczenia kwasu. 


5. Ostatnią czynnością jest nawilżenie miejsca poddanego zabiegowi kremem. Jeśli odczuwamy ból - możemy samodzielnie przykładać kostki lodu. 



Cały zabieg trwa około 20 minut. Dobę po nim usta zazwyczaj są opuchnięte i by zobaczyć pełen efekt musimy poczekać przynajmniej kilka dni. W tym czasie warto zadbać o prawidłową higienę ust. Najlepiej jest zrezygnować w tym czasie ze stosowania szminek i błyszczyków, które mogą wysuszać nasze usta. W krótkim czasie po zabiegu zaleca się też unikać spożywania gorących napojów i należy zrezygnować z wizyt w saunie bądź solarium.
Efekt pięknie nawilżonych i wypełnionych ust zobaczymy po tygodniu i utrzymuje się on od kilku do kilkunastu miesięcy. Po całkowitym wchłonięciu się kwasu nie ma opcji by usta wyglądały gorzej niż przed zabiegiem ponieważ kwas hialuronowy gwarantuję miejscową rewitalizację skóry. 















Na ostatnim zdjęciu widzicie efekt - ja jestem zachwycona. Swój zabieg po raz kolejny wykonałam u  https://www.facebook.com/kwashialuronowywarszawa i Wam też tą kobietę mogę polecić z czystym sumieniem. Ja już wiem, że będę tam wracała zawsze! :) 
Jeśli wciąż zastanawiasz się nad powiększaniem ust, wybierz się na konsultację - to nic nie kosztuje a być może pozwoli Ci podjąć właściwą decyzję.





4 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest bardzo naturalny - jeszcze się nie zdarzyło by osoba, która nie wie o moim zabiegu sama zauważyła, że coś kombinowałam z ustami :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny efekt, ja cały czas się zastanawiam, ale nie chcę aż za bardzo oszukiwać natury ;) Btw, zazdroszczę tych ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami pół ml to mała dawka a juz wystarcza ;) ja je teraz uwielbiam!

      Usuń